Brøndum optimerer kundeservicen

3. juli 2014

For nogle virksomheder er tid en altafgørende faktor. De har behov for samarbejdspartnere, som er tilgængelige, har hurtig reaktionstid og kan sikre stabilitet i forhold til den forretning, de driver.

For at sikre vores kunder den bedste service etablerer Brøndum ét landsdækkende vagtnummer
tlf. 76 11 71 81.

Det betyder, at kunderne fremover, uden for normal arbejdstid, vil få kontakt til Brøndum's medarbejdere via et døgnbemandet callcenter. Callcentret er bemandet med et yderst kompetent og serviceminded personale.

Vagttelefonen gælder uanset kundens geografiske placering.

Brøndum har fortsat et ønske om at levere en høj kvalitet og et højt serviceniveau samtidig med rettidig reaktion og opfølgning på akutte behov.

 

Kommunikationsafdelingen

Kommunikationsafdelingen

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Læs mere

Luk